عملکرد رئیسی در برخورد با مفاسد مردم را امیدوار کرده است-راهبرد معاصر

عملکرد رئیسی در برخورد با مفاسد مردم را امیدوار کرده است

نماینده مرودشت در مجلس گفت: ما به عنوان نماینده مجلس در میان مردم مشاهده می‌کنیم که عملکرد آیت‌الله رئیسی بارقه‌ای از امید را در بین مردم ایجاد کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 22
کد خبر: ۱۹۹۲۶

به گزارش راهبرد معاصر ، محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به عملکرد آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در قوه قضائیه گفت: عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه بسیار مثبت بوده به نحوی که بارقه‌ای از امید در بین مردم ایجاد شده است.

 

وی افزود: عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه باعث شده تا مردم نسبت به مقابله با فساد امیدوار شوند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما که به عنوان نماینده مردم در بین مردم هستیم، شاهد هستیم که مردم بسیار امیدوار شده‌اند که اقدامات مثبتی در راستای ایجاد یک فضای شفاف در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مقابله‌ با جرم صورت می‌گیرد.

 

برومندی خاطرنشان کرد: اجرای قانون شرایط خاص خودش را دارد، اما اگر همه در مسیر قانون حرکت کنند و مردم هم در جریان امور قرار بگیرند یقینا هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مقابله با ظلم و فساد شرایط خاص خودش را دارد، اما آنچه که مسلم است این است که دستگاه قضائیه کشور ما قوانین کافی برای مقابله با مشکلات موجود در اختیار دارد و چون در بستر قانون هم حرکت می‌کند، ان‌شاءالله مشکلی نخواهند داشت.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار